خدافظی موقت
ستاره های ابی

ss

سلام دوستای گلم.میخواستم بگم من تا چند وقت شاید نباشم.ولی شما کامنت هاتونو بذارین.دیگه ایشالله که بازی دوشنبه و بقیه ی بازی ها راهم ببریم!وکاپیتان فرهادمون هم فیکس بازی کنه و همش گل بزنه مثل همیشه! دلم خیلی براتون تنگ میشه بچه ها! راستی برد با گهر هم خیلی تبریک میگم خیلی چسبید دوباره رفتیم سر جای خودمون.لحظه هاتون فرهادی .7777777777777تا بوووووووس واسه دوستای گلم!التماس دعا یا علی....

به امید قهرمانی

دلم واسه حرف زدن با تو توی اینجا تنگ میشه عشق آبی من,کاپیتان جاویدان قلبم:



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت0:15---31 فروردين 1392
نمیدونم چرا همه کاسه کوزه ها سر امیر شکسته میشه.
امیر سرمربیه بی نظیریه این ثابت شده ست.هر تیمی که رفته اونو به اوج رسونده.
اون سرمربیه و سلاح تیمو میدونه و میدونه کی چه وقتی باید باشه.
طرف صحبتم تو نیستیا طرف صحبتم اونایین که انقدر به امیر توهین میکنن


هانیه
ساعت23:55---30 فروردين 1392
درسته فرهاد همیشه بهترین بوده من منکرش نمیشم.

اما طبیعیه که بازیکنا با بالا رفتن سنشون قدرت بدنیشون پایین میاد.من نمیگم فرهاد گل بزنه انقدر گل زده که ما از گلاش سیر باشیم اما بحث من سر اینه که فرهاد سر بازی مدام میخوره زمینو توپ لو میره
پاسخ:میدونم گلم.ولی آخه امیر که خیلی فرهاد را فیکس نمیذاره تازه چند روزه که فرهادا فیکس میذاره تو بازی این طبیعیه اولش اینجوری شه


هانیه
ساعت23:29---30 فروردين 1392
سلام گلم.

نرفتم.چه عجب توام مثل بقیه واسه انتقاد ما جبهه نگرفتیپاسخ:آخه دلم نمیاد.بالاخره فرهاد تو قلبته دیگه


مهسا ستاره7آبی
ساعت23:05---25 فروردين 1392
زود بیاپاسخ:اومدم عچقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:1 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین